Jag måste fråga mina läsare om en sak, om det är jag som för strikt eller om jag har rätt.

Varje morgon när jag står och väntar på bussen i det inte så trevliga området av London där mitt jobb råkar vara, så står det en familj med 3 barn och väntar på samma buss. Yngsta är 4-5 år, de äldsta är i 8-10 års åldern. Varje morgon äter de nånting i stil med en bulle, godis, chips eller kex. Dricker nåt som bara är socker. Jag vet inte om detta är deras frukost eller om de snackar på det annars bara. Vilket som, tycker jag det är så fel.

Vad tycker ni? Skulle ni ge detta till era barn på morgonen?
För att nu vara riktigt brittisk (där detta faktiskt spelar roll) så är dom nu kanske inte från det allra högsta samhällsskiktet i det här landet. Jag vet att det låter fel i era öron, men tyvärr är det verkligheten här.

