Jag ogillar att flyga från London så sent som kl 18.05. Inte för att jag landar i Vasa så urbota sent, utan för att jag måste jobba hemifrån den dagen och jag inte gör annat än att vänta tills klockan blir 15 så jag kan åka hemifrån nån gång. Och tiden går så låååååångsamt då man väntar på något.

Jag väntar dessutom på OS-biljetter som borde levereras idag. Tror vi dom gör det? Näää. Och då är vi lite screwed eftersom vi är borta i 15 dagar och posten bara håller paket i 18 dagar (dom har redan försökt leverera en gång, så ta bort några dagar från 18 så finns dom inte kvar mera på posten då vi kommer tillbaka).

Och jag har önskat mig varmt och fint väder i Vasa tills jag kommer hem, men det har tydligen nån bestämt sig för att strunta i.

Jag har ännu en uppgift före jag kan åka härifrån. Och det är att kolla om vi har döda möss i lägenheten. Gissa hur mycket jag ser fram emot det! Jättemycket!

