Före jag flyttade till London kan jag ärligt säga att jag inte visste hur en räv lät. Det vet jag nu. Med råge.
Dessa jävla urbana rävar som för sånt s*tans oljud! Varenda eviga natt är det nån av dom här djävulens påfund som stryker omkring i folks bakgårdar och antagligen letar efter mat. Men för bövelen, håll käften medans du gör det då! Har ni hört en räv nån gång? Dom låter antingen som att nån håller på att ta livet av ett spädbarn, eller som en hund som har nåt fel på stämbanden. Och så jag hatar det där jävla skällandet deras!!

Jag har lite sömnproblem för tillfället, fråga mig inte varför. Det tar evigheter för mig att somna och när jag väl har somnat så vaknar jag ändå flera gånger om natten. Då hjälper det inte direkt att precis när jag märker att jag håller på att somna, så dyker dom här JÄVLARNA upp och börjar väsnas!

Funderar seriöst på att köpa en luftpistol. Eller kanske t.o.m en riktig en.

