Det finns inget som kan göra mig så förbannad som teknik som inte funkar som det ska!

Igår släpptes ett nytt operativsystem till iPhone, iOS 5. Det skulle jag ju uppdatera till då. Tror ni det gick bra? Nä! Satt 4 h igår kväll och försökte få det att funka. Fick bara ett error meddelande efter att den försökt i typ en halv timme. Kiva, bara att börja om från början då. Inte alls störande. Sen bestämmer sig min antika datorj*vel att göra slut på batteriet utan att meddela om det mitt i uppdateringen. Suck, börja om från början igen för typ femte gången. Då gick jag och lade mig och hoppades att den skulle bli klar under natten utan error meddelande. Tji fick jag! Den antika datorj*veln hade bestämt sig för att koppla bort sig från internet under natten. Argh!!!!! Jag hatar sånt här. Men framför allt hatar jag den här datorn. Den går knappt att surfa med mera, det går inte att använda skype på den, den kan inte vakna upp efter att man bara satt ner locket, nej, den måste stängas av varje gång. Den tappar internet stup i kvarten, och ja just ja, sa jag att jag HATAR den??

