Alltså suck, vad jag är trött efter jobbet. Det är knappt så jag orkar fixa mat när jag kommer hem. För att inte tala om att reda upp hemma eller städa. Not gonna happen. Det verkar ta en tid för kroppen att ställa om sig till work-mode.

Har dessutom köpt cykel. Ska börja cykla till tåget om mornarna. Var tanken iaf. Idag var första morgonen. Det var tungt. Bara 10-15 min, men för en som inte cyklat sen förra sommaren så… Och fy fasiken vad mina sätesmuskler (för att försköna det lite 🙂 ) är sjuka. Gruvar mig riktigt för att sätta mig på cykeln imorgon. 🙂

Men nu blir det en bok och sängen. Sover helt bra om nätterna nog, men att vakna 5.45 är inte lätt. Imorse när klockan ringde var jag i en så djup sömn så jag hade ingen aning vad som var på gång när fåglarna började kvittra (det är min alarmsignal). Det var nästan lite obehagligt faktiskt. Så borta brukar jag inte vara. Hade ingen aning om var jag var, vilken dag det var, för att inte tala om vilken tid det var.

Nåt mer hade jag väl inte att säga just nu. 🙂

