Ibland skulle jag vilja ta livet av nån. Som t.ex. efter att ha pratat med telefonbolaget här. Aaaaaargh!!!

Som jag har skrivit tidigare, finns det en enkel sak som kan göras invecklat, så är britterna där. Vi måste ju ha en telefon för att ha bredband. Nåja, telefonlinjen är från ett bolag, och bredbandslinjen från ett annat. Vi har Caller Display, nummerpresentation, på telefonlinjen, vilket jag ville ta bort idag, för det kostar en massa extra om man inte ringer nåt på fasta telefonen, och det gör ju inte vi. Selvä. Ringer telefonbolaget, trycker mig igenom 48 000 menyer för att hitta rätt och för att hitta en verklig människa som svarar i andra änden.

Efter 15 min hittar jag en sån. Som var väldigt förkyld så jag knappt förstod vad hon sade. Okej, jag vill ha bort Caller Display. No problems sa hon. Sen frågade jag att vårt privacy at home (stoppar försäljningssamtal) är väl fortfarande på? Nej, det var också bortkopplat. Jaha, men det vill jag ha. Nej, det gick inte, för hon har tryckt iväg min order nu redan. Jag måste ringa på nytt för att koppla på det igen. Skämtar hon?! FFS!! Jag blir galen! Tro fan jag tänker ringa på nytt, trycka mig igenom 48 000 menyer igen för att säga att jag vill ha Privacy at home, som jag hade för 5 min sedan, men som nån idiot kopplade bort sådär bara! */&[£)”&%¤(/&$€@¤)!!! *spott & fräs*

/end of rant

