För min blogg, som idag fyller 1 år! Jeeeeej!

Här skulle en bild på en muffins med ett 1-års ljus vara, men jag hittade inte nåt sånt ljus, så då får det vara.

Bloggen föddes ju efter påtryckningar från Linda och Lotta på en vinterpromenad i Alberga. Så övertygande var deras vädjanden att jag föll till föga och startade en bitter-blogg. Så bitter som jag hade tänkt blev den nog aldrig. Jag skulle kunna vara mer bitter, men ibland orkar jag inte ens det. 🙂 Nejdå, visst finns det saker att klaga på, men man måste ju försöka se lite positivt i saker också. Som t.ex. att jag åker till Australien på söndag. Det skulle verkligen inte vara så enkelt om jag haft ett jobb! Så man får vara tacksam för det lilla. 🙂

Har annars lite svårt att sova den här veckan. Beror delvis på att Tom är borta, delvis på att det snurrar en massa reseförberedelser i mitt huvud varje kväll innan jag ska sova. Igår var den runt 2 innan jag somnade. Suck. Ikväll blir nog inte bättre heller, jag kommer antagligen att ligga och fundera på mitt läkarbesök imorgon. Vad är det att fundera på tänker ni. Ingenting faktiskt, men ändå kommer jag att göra det. Jag är precis som min mommo i det här fallet, funderar på en massa ovidkommande saker då jag ska sova. 🙂

