Jag har många bra minnen. Det är svårt att välja ut ett. Min och sambons resa till Bahamas och New York är ett jättebra minne. Dagen vi flyttade ihop är ett annat. Eller när mamma väckte mig en morgon och sade att jag hade blivit moster. Eller när vi firade min födelsedag ifjol i Paris. Eller när vi var på roadtrip i Europa med kompisar för två år sen. Jag har levt ett relativt kort liv hittills, har många bra minnen, men jag är övertygad om att jag kommer att få många bra minnen till. Eller det hoppas jag iaf. 🙂

Annars har julen gått bra. Mycket mat, många fina klappar och trevlig tid med familjen. Idag har jag varit på mellandagsrea, hittade mycket saker. Två skjortor, en kjol och ett par byxor. Både kjolen och byxorna var av linne. Linne tänker ni kanske, mitt i vintern?? 🙂 Och jag ska faktiskt använda dom om ungefär en månad, men inte i denna del av världen. Jag ska använda dem i Australien faktiskt! 😀 Sambon ska på arbetsresa till Melbourne, Sydney och Singapore i januari, och då ska jag få följa med. Jej! Det ska onekligen bli en verkligt intressant resa som jag ser fram emot jättemycket.

Kvällen spenderar jag hos svärföräldrarna. Just nu snurrar en Clint Eastwood film från 60-talet. Ja herregud… Inte riktigt my cup of tea, om jag säger så. Därför sitter jag här och bloggar. 😉 Nyåret tänkte vi fira i Helsingfors, vet inte riktigt ännu med vad. Men det klarnar väl. Nu kanske jag måste återgå till att låtsas vara intresserad av Hang ‘em high anno 1968.

