Hoppade över dag 14, tyckte den var så onödig. Vet inte riktigt vad som menas med drömmar heller, är det sånt man drömmer om natten eller livsmål liksom? Jag väljer att tolka det som livsmål.

Jag drömmer om att hitta min plats i yrkeslivet, att veta vad jag vill syssla med och hitta nåt som jag är intresserad av och bra på. Jag drömmer om att jobba inom forensic science. Borde väl studera ytterligare till det. Det lockar inte nu just.
Jag drömmer om ett eget hus, inrett precis som jag/vi vill ha det. Jag drömmer om en hund, en stor en. Eventuellt också en katt. Jag drömmer om att gifta mig, skaffa barn och vara tillfreds med livet. Jag drömmer om att resa till spännande ställen, som Thailand, Vietnam och Island. Jag drömmer om att få ha ett någorlunda välavlönat arbete så att man har råd att göra och köpa de saker man vill utan att behöva tänka på om pengarna räcker till nästa lönedag. Jag drömmer om en walk-in closet, med mycket skor i. 😀 Jag drömmer om att kunna gå i skyhöga klackar och ha hela och normala fötter efter det. Jag drömmer också om att ha en snygg och snabb bil. Jag drömmer om att min familj och mina vänner ska få vara friska och ha det bra i sina liv. Men mest av allt drömmer jag nog om att kunna se tillbaks på mitt liv när jag är riktigt gammal och inte ångra nåt, inte tänka att nåt har blivit ogjort och inte önska att man hade gjort nåt annorlunda.

