Sitter och tittar ut genom köksfönstret, beundrar min ljusstake 🙂 när jag ser fyra enorma fåglar sittandes på en takbalkong här bredvid. Jag är urusel på fåglar, så jag vet inte vad de är. Därför sätter jag upp en bild här så folk ska få gissa vad det är för fåglar. 🙂

Inte direkt världens bästa bild, men klicka på den så kan ni zooma in på the big-ass birds 😀

Fast nu när jag studerar dom nogare så tror jag att det är duvor. Men helt enorma duvor i såna fall! Har aldrig sett såna där stora nånsin. Att sånt i London idag.. Annat som kan nämnas är att England har upplevt den tidigaste snön på 17 år, landet är i upplösningstillstånd. Kallt är det också (med deras mått alltså), så kallt att man måste börja varna för det i matbutiken.. Jonä. Kom till Finland när det är -30 grader så ska jag visa kallt. Tycker det är skönt när det blir kallare här, vem orkar med 5-10 grader varje dag, luftfuktigheten typ 110% och regn varannan dag.. Luftfuktigheten förstör allt, speciellt håret. Du kan ha fixat å donat i evigheter innan du går ut, så fort du sätter foten utanför dörren så far all volym och styling ur håret. Sen får du se ut som en slickad katt resten av dagen..

Det var dagens dos av bittra tankar. Until next time.

