Etiketter

, , ,

Sorry att jag inte har varit så himla aktiv här på sistone. Men nu är jag här! 🙂

Vad händer här då? Jaa, inte så mycket kanske. Spenderar mina dagar med att pyssla här hemma, söka jobb, hoppas på att nån ska höra av sig med intervjuer osv. Imorgon bär det av till Helsingfors för en fest på lördag, och tidigt tidigt på söndag morgon far vi till Vasa. Tom har möte med finska kunder på tisdag, så på tisdag återvänder vi till London igen. Ska bli jätteskoj att få komma hem och träffa kompisar!

Idag registrerade jag mig för att vara med i ‘clinical trials’! 😀 Ni vet, såna där undersökningar där man testar mediciner och stuff. Lite spännande. Bara nåt att dryga ut kassan med tills jag får ett jobb. Ni kanske tycker jag är galen, men jag har alltid varit intresserad av experiment och undersökningar. I gymnasiets psykologikurs hade vi nåt grupparbete där man skulle redogöra för kända psykologiska experiment, då väcktes mitt intresse. Nu har det kommit en film som heter ‘The Experiment’ som handlar om det kända fängelse-experimentet. Har ni hört om det? Om inte, här är en länk. Jag har alltid varit fascinerad av våra hjärnor och vårt beteende och hur de funkar, speciellt hur vi funkar i grupp. Men jag har svårt att titta på folk som beter sig illa. Och det gör folk i det här experimentet. Jag började titta på filmen i lördags, men den var så obehaglig att jag var tvungen att pausa. Vet inte när jag ska kunna titta på den igen.
Anyways, tillbaks till clinical trials. Dom ringde en minut efter att jag registrerat mig. Dom hade en undersökning i oktober, så hon tog mina uppgifter. Men jag var tydligen inte ‘eligible’ för den undersökningen eftersom jag använder preventivmedel. Tittade på nätet sen, jisses vad bra betalt man skulle ha fått! Upp till 2500£!

Hmm, nu ska jag kanske fixa lite lunch åt mig och sen återgå till att söka jobb. Jippijej…
Men vi kanske syns på lördag! 🙂

