Här kommer de utlovade bilderna från Wales-resan.

Stonehenge.

Vi satt i trafikköer i över en timme innan vi äntligen slapp till Stonehenge. Vilket vi sen såg orsaken till. Jo, de som inte ville köra in till Stonehenge körde istället låååååångsamt förbi och tog foton, t.o.m. stannade på vägen! Idioter.

Tack och hej!

Rolig skylt

Liiiite regn på vägen till Wales

Vacker sjö upp i de walesiska bergen

Park i den mysiga staden Oxford.

På vägen hem stannade vi i Oxford, staden som hatar bilar. INGA parkeringsplatser, vi hamnade att parkera olagligt två gånger. Men den var väldigt mysig, ypperlig stad att studera i säkert.

Jag skulla ladda upp en video också, av kyrkklockorna i Oxford, men det måste man tydligen betala för. 😦

Idag har jag varit och shoppat lite på Oxford Street. Guuud vad mycket folk! Tror jag håller på att få torgskräck eller nåt. Å andra sidan har jag alltid hatat folkmassor. Hittade det mesta jag skulle ha, förutom jeans. Min kropp är helt enkelt inte gjord för jeans. Fastän jag gått ner mycket i vikt så passar inga jeans, mina ben är så konstiga. 🙂

Saker man behöver som kvinna. 🙂

Gotta love H&M 🙂

Nu tror jag det är dags för lite kaffe.

