Etiketter

, , ,

Jepp, jag har semester! I nästan 3 hela veckor. Lyx! 🙂 Hittills har jag inte gjort så mycket. Igår var jag och kollade SATC2 med Linda på landet och sen på härlig semester-öl och -cider. 🙂 Idag ska jag på lunch och sen klaga till Seppälä på undermåligt tröjtryck. Sen måste jag släpa mig till gymmet ikväll också… Imorgon far jag upp till Vasa, med det underbara VR…

Filmen, ja. Den var helt okej. Bättre än jag hade förväntat. Alla recensioner hade ju sågat den. Men så hade dom flesta också jämfört den med filmer som har nå substans. Det kan man ju inte göra. SATC2 har ingen substans, den är bara trevlig att titta på. Och förfära sig över alla craziga kläder de har. Och dregla lite över alla snygga killar, typ Aidan. 🙂 Inte Big, han är inge snygg. Bara irriterande.

Orosmoment (eller nåja, kanske mera irritationsmoment) på himlen är att vi inte har några midsommarplaner. 😦 Men det kanske löser sig. Vi får hoppas på det.

