Etiketter

, ,

Jag har varit lite torr på senaste tiden. Eller rättare sagt varit för upptagen av gradun. Så jag har inte producerat nåt vettigt i bloggvärlden. Det gör jag inte nu heller. Har inget bittert att komma med. Inte ens efter att ha tittat på finska schlagerfinalen hos Linda på landet i lördags. Jag menar, herregud… Barfota blondies som sjunger nån jäkla konstig folksång på nåt språk som knappt kan urskiljas som finska. Urk. Nåja, de var nu iaf inte pinsamma. Bara oerhört dåliga. Dock genererade mina miner när jag hörde det förskräckliga bidraget för första gången en del skratt. 🙂

Fr.o.m. den här veckan börjar jag jobba heltid. Suck… Kommer att vara helt slut på fredag. Har jobbat deltid nu hela hösten, nu är det bara back to reality. Men nu är klockan så mycket så nu ska lilla Anna gå och sova så hon orkar jobba imorgon åxå. Ser sååå fram emot att antagligen få stå och vänta på ett rejält försenat lokaltåg imorgon igen. Gotta love the Finnish winter. And VR.

