Etiketter

, ,

Jag är nuförtiden väldigt tråkig. Har gradu-DL om en vecka, så det är typ det enda som rör sig i mitt huvud nu. Och det är så tråkigt! Jag skriver och skriver, och ändå känns det som om jag inte kommer närmare slutet. Nåja, det är väl så här det ska vara att skriva gradu. Usch, skulle jag ha vetat att det var så förbannat jobbigt att använda kvantitativa metoder skulle jag ha tänkt om. Men då skulle jag å andra sidan inte vara så speciell mera heller. 🙂 Och det är ju det jag strävar efter. 😉 Det är nämligen väldigt ovanligt att man skriver en kvantitativ gradu inom socialt arbete. Sa min handledare. Och det har jag väl förstått lite själv också.

Så på min spännande agenda iadg står… (trumvirvel som bygger upp spänningen)… graduskrivande! Och handla mat! Och hänga upp tvättade lakan! Och laga mat! Och sen ”på seinon” kanske kolla på en film. Som belöning.

Okej, dagens elaka kommentar.Vad tänker man med om man som 25-årig-ish kille far ut på krog med hår som går ner till röven och ärmlös slattrig urtvättad tröja?!

Over and out.

