Etiketter

Jag är svag. Jag har hela tiden sagt att jag INTE ska börja blogga. Jag tycker om att läsa bloggar, men har själv inte tålamod att hålla igång en blogg. Nå, nu föll jag för grupptrycket i lördags. Lotta och Linda övertalade mig att börja blogga, för mina bittra tankar behövs mitt bland det puttenuttiga och överstylade. Så här är jag nu då. Men jag lovar ingenting! Jag har mina fyndiga och kvicka dagar, då jag producerar oförglömliga one-liners som trycks i Wappufven och lämnar kvar i folks minnen för evigt (?). Men däremellan är jag hopplöst tråkig. Som idag.

Mina bittra tankar ska i huvudsak utgöras av min förvridna (?) syn på omvärlden och kalla observationer av mänskligheten. Allt vågar jag dock inte skriva, fastän det var Lindas önskemål. Det kan hända jag blir inburad och skydd av omvärlden. Jag skriver det som tål dagsljus. 🙂

Nu ska jag iaf gå på kaffe, för nu har jag varit hemskt omoralisk och skrivit mitt första blogginlägg på arbetstid. Hemska saker! Vart är världen på väg?!

P.S Jag skulle ha velat ha endast lillamy eller tooticki som namn på min blog, men det var upptaget. Sen funderade jag på Mårran, men så vedervärdig är jag väl ändå inte.

